Op 14 augustus 2019 16:21:05 schreef fatbeard:
Ach, van de afgelopen 187 orders (meer dan 200 artikelen) heb ik maar een handvol probleempjes gehad
Ik heb ook maar weinig klachten.
Ik moet wel zeggen dat bij banggood de laatste keer toen ik een klacht had wegens niet-ontvangen (geduldig 2 maanden gewacht) er gewoon GEEN respons kwam. Alles had ik ingediend via de procedure op hun website. Ook nog via regulier contactformulier geprobeerd. 0,0 reactie.
Uiteindelijk moest ik het dus maar via paypal spelen. De eerste reactie was natuurlijk dat ik contact op moest nemen met mijn postoffice. Dat teruggekaatst, en toen kwamen zij met "bewijs" op de proppen: het was verstuurd naar een mij onbekend adres in Amsterdam (waar ik zelf ook niet woon). Gelukkig registreert paypal ook het bij de betaling doorgegeven verzend-adres (hetgeen natuurlijk wel mijn adres was), dus dat was mijn respons. Daarna wederom geen enkele reactie van banggood binnen het paypal-systeem. Dus toen wel geld terug na de response-timeout.