Ja, grote kans van. De print in de mijne heeft daar externe weerstanden voor zitten (naar ik begrijp kan de BQ20Z65 zelf ook dissiperen, maar met 600 Ohm duurt dat wel heel wat langer).
Dat is vrijwel exact het schema wat ik er van optekende, waar ik, terwijl ik het wou plaatsen, een fout in ontdekte (Met al die blinde en halfblinde via's op die print is het ook een pitting ding om te reverse-engineeren).
Enige wat ik er niet in heb staan zijn de ontkoppelcondensatoren, maar die zitten er wel.
Vooral de 47 Ohm weerstand, die duidelijk warm wordt zodra de BQ gaat balanceren, geeft wel aan dat dit geen sense-lijntje is of iets dergelijks.
Wat ik zo raar vind is dat ik niets vind op de opdruk op het component, terwijl ik me moeilijk voor kan stellen dat Bebob een klantspecifiek FETje heeft laten ontwikkelen.
Inmiddels heb ik de betreffende print afgeschreven: bij het reinigen van de print om een nieuwe weerstand te monteren op de plek van dat opgekrulde printspoor, beschadigde het pad van die weerstand.
Omdat dat de 5de beschadiging is, twijfelde ik nog of ik door zou gaan.
Ik wou nog een nieuwe poging wagen, maar de BQ20Z65 is pas volgend jaar juli weer leverbaar volgens huidige verwachting. Dat duurt me wat te lang , dus dan deze maar als leergeld beschouwen.