Hier kan je het gebouw via google maps binnen bekijken, grappig.
https://www.google.de/maps/@51.5876997,7.6622974,3a,75y,52.59h,81.83t/…
nonius
set SCE to AUX.
Als er nog een plekje vrij is in de auto (desnoods in de kofferbak
) lijkt het me wel leuk om mee te gaan. Is doenbaarder in elk geval dan Friedrichshafen!
Op woensdag 15 juli 2026 18:55:23 schreef nonius:
Als er nog een plekje vrij is in de auto (desnoods in de kofferbak) lijkt het me wel leuk om mee te gaan. Is doenbaarder in elk geval dan Friedrichshafen!
Uiteraard, de 3 musketiers met beursbezoekervaring zal ik maar zeggen 
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
@revado:
Dat had ik zojust ook al begrepen.
Hoe druk het op zaterdagen in die omgeving is, kan ik niet zeggen.
De Kamener Stadhalle is c.a. 300m vanaf het treinstation, dus eventueel beloopbaar. De parkeergarages zijn wat verderverwijderd.
Geen idee hoe de treinenlop daar is op zondagen
Kamen ligt hemelsbreed c.a. 18 km voorbij Dortmund
P.S. Hoe met die vierde musketier, die mogelijk onlangs in Maastricht is aangetroffen? 
Parkeergelegenheid is er zat in de omgeving, en als we spullen hebben is de kofferbak wel handig ( Nonius mag gewoon op de achterbank).
Een paar bootankers voor waarde heer Plof bijvoorbeeld 
Ik ben redelijk goed bekend in die omgeving en druk verkeer, mijn halve familie woont in het Ruhrgebied.
En als je ooit op een zaterdagmidag in Hamburg hebt gereden is de rest van Duitsland rustig 
Die paar liter diesel is zeker goedkoper dan treinkaartjes...
De datum staat alvast de agenda.
nonius
set SCE to AUX.
Tidak: de 4e musketier past volgens mij in een klein knokenkistje.... (is 'tie trouwens al weer compleet, of ontbreken er nog wat stukjes van?)
Nonius mag gewoon op de achterbank
Ach, en anders gewoon bovenop de imperial.... lekker met de wind door het haar!
Ik schrijf de datum hier ook alvast in m'n agenda.
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Op woensdag 15 juli 2026 23:00:47 schreef revado:
[...]
Die paar liter diesel is zeker goedkoper dan treinkaartjes...
De datum staat alvast de agenda.
De hint voor de trein was algemeen bedoeld.
Als je naar de post van @Jeroen kijkt, zie je dat hij voor het spoor heeft gekozen.
Ha, Pietplof voor al uw bootankers.
Los van de aanpassingen rond de nieuwe antennemast heb ik nog zo'n 30 projectjes liggen maar.....elke bootanker vormt een nieuwe uitdaging en dus zeer welkom.
nonius
set SCE to AUX.
elke bootanker vormt een nieuwe uitdaging en dus zeer welkom.
Ik snap niet helemaal waar hem de uitdaging zit maar heb hier nog wel een paar klapankers liggen, van 9 en 11 kg. Eéntje is alvast voorgeroest, dat hoeft dus niet meer gedaan te worden.
Indien belangstelling hoor ik het wel.
De bootankers die er zo uitzien voer ik onmiddellijk af naar ,,mijn" oudijzerman in ruil voor ,,afval" van industrie en ziekenhuis.