Precies een snelle actie, wanneer volgt de volgende ? :p

Super, thanks!

Hulde voor je snelle service :)

Goed bezig!!

Ik heb de bestelling voor de volgende keer al klaar liggen :D

zojuist pakketje ontvangen.
super!!

ps. ik heb al een beetje rondgsnuffeld in quartus, en heb gezien dat quartus een ingebouwde, interactieve tutorial heeft, die je alles leert over hoe je quartus moet gebruiken.
je vindt hem bij help -> tutorial.

Hier alles in goede orde binnengekomen.

Bedankt.

Nu nog proberen er wat in te krijgen...

Ik zou 't wel zo prettig vinden om dat soort discussies gewoon hier te houden.

Het is geen discussie maar een handleiding ;). De reden dat ik die tutorial op een statische pagina gezet heb, is omdat je dan teminste geen topic van 22 pagina's hoeft door te lezen om te beginnen.

Vandaag ontvangen (2e aanbieding, was zaterdag niet thuis)
Nog bedankt, Mr GAmba

En nu allemaal braaf het Show-your-projects topic vol spammen met coole FPGACPLD projecten ;)

Ik vermoed dat het toch FPGA project worden :D omdat, de MAXII stiekem toch intern is opgebouwd als een FPGA met intern flash. De MAX is wel een CPLD qua opbouw.

Is hier ook binnen. Deze avond eens wat docs doornemen en er eens mee spelen, moet niet altijd met m'n PIC zijn...

BEDANKT GAmba

Op 22 april 2008 14:46:34 schreef Sith:
... er eens mee spelen, moet niet altijd met m'n PIC zijn...

offtopic: Dat klinkt zo ongelofelijk fout...
/offtopic

worden de bordjes via gewone post geleverd of ups/fedex/whatever? in geval van verzekerde verzending?

Naar belgie met priority en aangetekend. Dus ik denk dat het met de postbode komt.

Volgt hiervan nog een actie ? Intresse is er zeker wel denk ik.

Vandaag het pakje weest gaan afhalen op het postkantoor. Het werd gisteren aangeboden maar we waren niet thuis.
Alles prima inorde, mooie verpakt, perfecte mini IA waarvoor mijn beste dank!
Frans.

Hier ook allemaal prima aangekomen, bedankt!

Het pakketje was maandag al aangeboden, maar had geen tijd om het op te halen. Vandaag maar laten ophalen.

Het is allemaal prima verlopen. Nog dank voor de snelle actie!

Mooi dat iedereens pakketje netjes en snel is aangekomen. Ik ga morgen het verschil in verzendkosten terug overmaken. Is helaas niet voor iedereen, maar een aantal personen krijgen 2-3 euro terug.

Ik heb mijn pakketje afgelopen weekend bij Mr GAmba afgehaald. Ben er inmiddels al weer enkele dagen mee aan het spelen. Ik moet zeggen voor de prijs is dit echt een heel mooi bordje. Mede doordat dit evaluatie kitje heel mooi gebruikt kan worden in een eindproduct.

Voeding kan netjes via 5v pinnen op de proto area. Minpuntje vind ik toch de USB aansluiting, welke idioot zet daar nu een A connector op, alsof iemand dat ding rechtstreeks in zijn pc steekt zonder kabel. Een B connector/mini usb aansluiting had wat netter geweest. Helemaal mooi was het geweest als de USB datalijnen ook nog op een header aanwezig waren. Nu ben ik namelijk verplicht de USB aansluiting te gebruiken bij het programmeren.

EDIT: Ik weet niet of ik nog geld tegoed heb Mr GAmba, zo ja dan zie dat als een gift voor het PERFECT verlopen van deze actie. Persoonlijk hoop ik dat meer mensen er zo over denken.

[Bericht gewijzigd door stewij op (12%)]

Ik had het ook al gemaild maar wat je over hebt mag je gewoon houden hoor :)

Hier is helaas nog geen postbode langsgeweest om iets aan te bieden, heeft ook geen papiertje nagelaten.
Leuvense postdienst op zn best ;-)

Ik deel de mening dat Gamba het "overschot" mag houden, 'voor de moeite' zoals ze hier zeggen :+

Je mag hier ook de overschot van het geld houden voor de moeite. Kameraad van me wilt er nu ook eentje moest je binnekort nog eens een actie organiseren ;)