Hallo Rob en andere meelezers, ook ik heb het pakketje ontvangen van Eric, waar ik zeer blij mee ben.
Het overtreft mijn verwachtingen ik heb een hoop transistoren ontvangen waar ik zeer veel mee kan.
Ook een soortgelijke transistor als de 2N3632alleen dan een ander type nummer, bijzonder is dat deze helemaal verguld is.
Ik heb even die 2N3632 opgezocht welke ik hier nog had liggen, die is niet verguld.
Die 2N3632 heb ik even doorgemeten op stroom versterking maar geeft niets van stroomversterking, dus of die het nog doet dat is de vraag.
Ook grote kans is dat deze is opgeblazen maar in de diode meting nog wel wat aangeeft.
Die zal ik wel eens testen, dat komt nog wel een keer.
Ik vond ook nog twee stuks BLY88 in het bakje, ik weet vrijwel zeker dat die nog goed zijn.
Ik was van plan een stuurzender met tweemaal de 2N2553 in balans te bouwen maar dat is niet meer nodig, omdat ik veel mooiere transistoren van Eric heb gekregen.

Paarse transistoren, jawel in de kleur paars.
Dat is van Russische makelij. Uitstekende transistoren om die in de stuurzender te gebruiken, ik heb setjes van twee, dus die kunnen mooi in balans gebruikt worden.
Eric hartelijk dank voor alle mooie onderdelen.
Dat was het even vanaf deze kant tot een volgende keer maar weer.