R.O.M 2023 40e markt 'De Lichtmis'

Hallo mede co'ers,

Zaterdag 23 september 2023 is er alweer de 40e Radio Onderdelen Markt. Zijn er vanuit hier nog mensen die komen???

Groeten Rick

Sine

Moderator

Jazeker, wij van CO zullen ook met een kraampje aanwezig zijn :)

Even 'De Lichtmis' toegevoegd aan de titel, zo is hij bij het gros bekend.

cropped-rom-van-boven-2.webp

[Bericht gewijzigd door Sine op zondag 3 september 2023 21:10:55 (12%)

pietplof

Golden Member

Ondergetekende zal vergezeld van zijn zwager, zo goed als zeker dit evenement bezoeken.

festina lente
rob040

Special Member

De reclamecodecommissie maakt bezwaar tegen de misleiding in de topictitel. :+

Sine

Moderator

*fixed

Maar in 2024 is ie er waarschijnlijk ook ;)

[Bericht gewijzigd door Sine op zondag 3 september 2023 21:55:17 (80%)

Mad_Rinus

Golden Member

Ik kom ook bij leven en welzijn.

Luiheid is de motor van innovatie

Op 3 september 2023 20:46:49 schreef DJ RICK:
Hallo mede co'ers,

Zaterdag 23 september 2023 is er alweer de 40e Radio Onderdelen Markt. Zijn er vanuit hier nog mensen die komen???

Groeten Rick

Nou wordt ik wel nieuwsgierig waar 'hier' is :+

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.

Link voor de geïnteresseerden: Radio Onderdelen Markt ‘De Lichtmis’ Meppel 2023

Op 3 september 2023 21:00:14 schreef Sine:
Even 'De Lichtmis' toegevoegd aan de titel, zo is hij bij het gros bekend.

Maar goed ook, want als ik zoek vind ik als eerste hit een radiomarkt op 7 oktober in Eelde: Eelde radio onderdelen en elektronicamarkt. 8)7

Misschien kom ik wel even in de buurt die dag, al moet ik eigenlijk eerder dingen verkopen dan kopen (en ben ik altijd te laat voor de koopjes). O-)

miedema

Golden Member

De Lichtmis is een favoriete radiomarkt. Ik kom!

groet, Gertjan.

Op 3 september 2023 23:00:59 schreef Tidak Ada:
[...] Nou wordt ik wel nieuwsgierig waar 'hier' is :+

Bedoelde eigenlijk of er nog meer co'ers komen.

Uiteraard moet het 2023 wezen, en bedankt voor het aanpassen

Paulinha_B

Honourable Member

Zodra ik terug mag reizen van mevrouw dokter plan ik een reis naar de lage landen, inclusief bezoek aan een radiomarkt. Maar dat zal niet eerder dan october zijn. Dus deze keer zeker nog niet, integendeel zal ik die dag vermoedelijk lopen zwijmelen van de chemotherapie. Gedenk me in uw eventuele gebeden en meditaties, aub.

revado

Honourable Member

Ik ben ( was) zeker van plan te gaan.
Maar de kans dat dit niet doorgaat is redelijk groot.

revado

Honourable Member

Op 4 september 2023 08:18:41 schreef Paulinha_B:
Zodra ik terug mag reizen van mevrouw dokter plan ik reis naar de lage landen, inclusief bezoek aan een radiomarkt. Maar dat zal niet voor october zijn. Dus deze keer zeker nog niet, integendeel zal ik die dag vermoedelijk lopen zwijmelen van de chemotherapie. Gedenk me in uw eventuele gebeden en meditaties, aub.

Dat klinkt niet goed @Paulinha_B.
Mag ik je alle sterkte wensen, dit zijn zware trajecten op te gaan.

bprosman

Golden Member

Als alles volgens planning gaat ben ik er ook.

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.
Paulinha_B

Honourable Member

@revado, bedankt hoor, eigenlijk valt het allemaal best mee, alleen die datum van 23 september is een beetje fatidiek... Veel pret alginds (mocht je er toch geraken)!

picsels

Golden Member

Zie er weer naar uit.
Bad Bentheim was wat... compact ;)

Volgend project: funcgen met ad9833 afmaken, dan...

Zijn er nog spullen nodig voor de COL kraam?
Ik heb nog een Delta voeding 30V 3A die ik niet meer gebruik.

Hi,

Als alles goed gaat, dan ben ik er ook met Henk. :-)

Groet,
Bram

You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Sine

Moderator

Op 4 september 2023 22:36:37 schreef floppy:

Donaties voor de stand zijn uiteraard altijd welkom, (bijna) de hele verkoop bestaat uit giften.

Hoe komen geplande donaties op de stand, nu er geen ophaalronde is gepland ?!

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
pietplof

Golden Member

Als floppy ook naar de markt komt kan hij het ding toch gewoon meenemen.
Simpel toch?

Anderzijds zie ik het probleem dat wellicht voor hem ( drie jaar jonger dan deze bejaarde ondergetekende) geldt maar voor velen de toekomst is.
Wel een forse hoeveelheid spullen die weg kunnen maar bij voorkeur geen nieuwe ,oude' troep ophalen.
En als je naar een markt gaat is de verleiding groot om dat ene leuke, nog niet eerder opgemerkte, voordelige D030-1 toch weer mee te nemen.

festina lente

Als iedreen al zijn overtollighden mee neemt, ben ik bang dat het een chaos wordt en dat @chuckie met meer meuk terug rijdt dan dat hij is gekomen.

Wees daarom voorzichtig met meegenomen donaties: Geen boodschappen karretje vol en van goede kwaliteit, zodat het ook verkocht woerdt.

(Mijn bescheiden mening)

Sine

Moderator

Een delta neem je nog wel onder de arm, ik denk niet dat je bang hoeft te zijn voor steekwagens vol met spul.

Hoewel, er was die editie waar er iemand met een stapel 1U servers langs kwam :D

Op 4 september 2023 22:36:37 schreef floppy:

Ik hoop te komen met de Delta.