Rosmalen 2011

Sine

Moderator

Whoa, het hele topic gemist ....

Uiteraard ben ik ook weer van de partij :)

Hier staat al een ruime doos te wachten ;)

Tidak Ada

Golden Member

't Was toch Henry, die de netsteker in het stekerblok zelf gestoken had ? ;)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Henry S.

Moderator

Neeeeeejjjj!

Toen ik op de stand kwam was de boel al opgebouwd en waren Fred en Schimanski druk bezig.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op zaterdag 15 januari 2011 20:03:18 (79%)

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
Sine

Moderator

Een poging tot perpetuum mobile, ik weet alleen niet meer van wie ( en die zal ook wel angstvallig zijn mond houden ;) )

High met Henk

Special Member

volgens mij was het Tom of Fred...

IIG weet ik wel dat iemand MIJ de schuld in mijn schoenen probeerde ts chuiven toen al.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
Sine

Moderator

Dat bedoel ik ...

* Sine = Zwitserland in deze *

het klinkt alsof het weer gezellig gaat worden.
dit keer zal ik eens proberen om wat meer bij de co tent rond te hangen. vorige keren (bij beurzen zonder tent) liep ik iedereen steeds mis (of tenminste, ik herkende niemand). en de laatste keer in rosmalen (eerste beurs) heb ik er wel een tijdje een beetje verloren gestaan (allerlei onbekende mensen die met allerlei hele moeilijke dingen bezig zijn) en ben ik maar naar huis gegaan.

mogelijk ook doordat ik met mijn pa was die wel zoiets had van 'we hebben nu alles wel gehad'. Nu kan ik er zelf heen :-)

Deze jaar ben ik er ook weer! Met een groepje van 4 als goed is.

Is het in Rosmalen ook weer mogelijk om een mooie donatie te doen zodat je status weer voor een jaar verlengt wordt :P Of kan ik het het beste weer naar Hugo over maken?

www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!
Hugo Welther

Moderator

Het mag op Rosmalen, alleen wordt het dan wat lastiger dat ik wordt geïnformeerd over die donatie.
Om het gescheiden te houden, maak dit maar rechtstreeks naar mij over.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Oké prima. Je hebt Trouwens mail :)

www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!

Goed punt. Dat moet ik ook nog steeds een keer doen

Hugo Welther

Moderator

Voor de altijd welkome donaties verwijs ik naar:
KLIK

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Op 15 januari 2011 11:28:30 schreef Shiptronic:
Bij evt. dezelfde plek als afgelopen jaar, mag er wel iets meer ruimte achter de kraam ipv. de 5 M ervoor.

De hele stand omdraaien anders? :D

If you want to succeed, double your failure rate.

Op 17 januari 2011 00:31:14 schreef Hugo Welther:
Voor de altijd welkome donaties verwijs ik naar:
KLIK

kan een donatie bestaan uit materiaal voor rosmalen

Verder geniet ik van mijn f9638 geluid in mijn werkplaats en huiskamer

Op 17 januari 2011 10:32:57 schreef Franssel:
en een vraag hoe en wanneer betaal ik voor de CO-voeding

Zie hier uw antwoord :)

[Mod-modus]
Volgende keer in het goede topic de vraag stellen
[/Mod-modus]

www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!

Hallo,

Ik heb 2 x een 100 tal afgeschreven prototype borden liggen met hierop:
- Atmel32 (32uc3a0512-u)
- dsPIC30F5016-301PT
- DB9, headers, banana jacks, switch, ...
- Regulatoren etc ..

Borden kunnen ofwel voor sloop dienen of wel als een beperkt ontwikkelplatform gebruikt worden (je zal je dan moeten houden aan wat er op de print naar buiten gebracht wordt)

Ik wil deze borden wel doneren aan CircuitOnline voor verkoop op bv Rosmalen, maar er zijn wat voorwaarden.

Wie contacteer ik best?

Groeten Ghole

If you want to succeed, double your failure rate.
Tidak Ada

Golden Member

Ik vermoed dat chuckie moemnteel na een operatie niet in staat is om veel te sjouwen.....

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Ik dacht dat hij het doneren van spullen voor Rosmalen coördineerde. Gezien Ghole het over doneren en 'voorwaarden' heeft, zou de eerste stap misschien toch even een mailtje naar Chuckie zijn. Of, en door wie er vervolgens opgehaald moet worden is dan inderdaad een tweede.

Had jij trouwens nog thick ethernet kabel nodig? Ik kan wel even op het werk kijken namelijk.. Als ik internet moet geloven is thick ethernet wel een bijzondere RG-8 uitvoering, maar ik ben zelf niet thuis in de materie moet ik zeggen. Maakt dat voor jou nog verschil?

Ik beloof niks, want misschien heeft de systeembeheerder het al weggeknikkerd, maar ik kan me herinneren dat er ooit ergens een klos lag na ontmanteling van het oude netwerk.

[Bericht gewijzigd door Jochem op vrijdag 11 februari 2011 12:00:42 (58%)

If you want to succeed, double your failure rate.

Zo, 't is weer langzaam aan zo ver. Mijn RVM wishlist begint weer aardig te groeien. Ben dit jaar voor de 3e keer aanwezig, samen met JesperR en K-4U. Ben ook benieuwd naar de CO stand, er zal vast weer interessante zooi te vinden zijn.

GJ_

Moderator

Misschien moeten alle bezoekende CO leden ook een CO button dragen, en dus niet alleen de standbemanning. Dan weten ook wij wie wie is.

Dag,

Ik heb hier nog een Tektronix 547 scoop met 1A4 (en hoogspanningsprobleem) en een AN/APX46 transponder.
Is daar nog belangstelling voor ?

Misschien is niets geheel waar, en zelfs dat niet.
maartenbakker

Golden Member

Een badge is misschien wel handig, maakt het in elk geval makkelijker om "onbekenden" aan te spreken.

Maar kan ook tot overdreven situaties leiden: CO-naam, amateur-callsign, NHVR-lidmaatschapsbadge, enz. allemaal tegelijk opspelden.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Moet je wel een badge hebben.
Een tattoo op je voorhoofd lijkt mij ook onverstandig maar wel handig.

I'm not a complete idiot -- Some parts are just missing.