En hier een compleet setje:
Ik heb ook een compleet setje gekocht met kabel en verloop naar krokodil. Il iet enkel een voorbeeld van de plus zelf zien.
Toch lijken die anders als welke op mijn 20 kV / 10 mA Heinzinger zitten.
200W dat is het beter werk.
Die lijken mij ook hetzelfde als bij mij is de midden pin ca 3mm ? Wat jammer is anders had ik wel iets met banaan gemaakt. Toen ik de connector op die van mij zaag dacht ik al wat overdreven voor 2kV, maar goed ze hebben een voor hun standaard connector gebruikt. Maar op hun eigen website is dat ook al niet meer standaard. en niets eens meer leverbaar.
Maar omdat die van mij slecht 2kV is, is er een stuk meer keuze van ander beter verkrijgbaar en ook stevigere connector.
Nog een vraag over een nog meer spannend onderwerp. IK heb ook nog een walis 60kV voeding. Die lijkt goed te werken echter bij 20kV zie ik op de achterkant op de uitgang aan de achter op het messing ding in het midden corona wolk ontstaan. Dit lijkt mij bij die spanning heel normaal omdat het nu open in de lucht zit of duid dit een defect in de isolatie?
Als iemand deze connector of plug weet te vinden krijgt die een zoen en knuffel. Maar ik wil deze voeding verkopen zoals die nu is.
[Bericht gewijzigd door
benleentje
op maandag 30 januari 2023 19:05:16
(26%)