Het grote "Waar krijg ik dit onderdeel" topic Deel 7

Van Siemens/Tyco zou dat worden: V23154-N0717-B112 (single) of V23154-N0717-C112 (bifurcated)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Ze zien er uit als op de fotos die jullie plaatste maar de spoel heeft dezelfde dunne platte contacten als de schakelpinnen. Ze hebben een offset tov elkaar (de ene meer naar voren als de andere. Er zitten ook geen gaatjes in de pootjes.

Als de pinnen dezelfde nummers hebben en de zelfde lay-out, zijn ze dan ook gelijk, is dat gestandaardiseerd ? Bij die datasheet van arco staan wel waar de pinnen zitten, de nummers maar niet bij welke schakelaars ze horen.

Ik denk dat ik beter gewoon relais met dezelfde schakelaars kan bestellen in een versie met voetje en dan die dingen op een stuk L-profiel zetten met draden naar de printplaat.

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook oud en exotisch

Als de pinnen dezelfde nummers hebben en de zelfde lay-out, zijn ze dan ook gelijk, is dat gestandaardiseerd ? Bij die datasheet van arco staan wel waar de pinnen zitten, de nummers maar niet bij welke schakelaars ze horen.

Hoe bedoel je?... ;)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard en software ontwikkeling: www.arcovox.com

https://www.te.com/commerce/DocumentDelivery/DDEController?Action=show
Deze datasheet is van STE en heeft al de parameters maar steeds niet in de juiste combinatie. Ik moet deze hebben als ik naar pag 5 kijk.:
V23154-N4717B112 en V23154-M4717B104

Qua spoel zou ook 716 kunnen (dat is de weerstand die de oude hebben , 150 ohm)
)
Qua contacten heb ik geen idee, ik denk single contacts want Bifurcated betekent gespleten en ik zie niks wat gespleten lijkt in het origineel.
B1 of B6 is enkel. C1 of C4 is Bifurcated en dan is er nog F1
De belangrijkste is 12 voor 6 form A (6CO) en 04 voor 2 form C (2CO)

Het meest overeen komen V23154-M0 717 B1 04 en V23154-D0 717 B1 12 Alleen hoop ik dan dat de terminals door de gaatjes passen.

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook oud en exotisch

Als er ruimte is kun je een voetje gebruiken...

Serieus , V23154D 717F104 Bij Farnell 112 euro per stuk, zijn die audiofool grade ? Er zitten er 5 op het PCB....

Ik heb hier nog zo'n 6xmaak relaistje liggen. Van Iskra. Geen idee wat de spoelspanning is. Pinout lijkt wel hetzelfde te zijn, die zigzag configuratie.

-edit- Aantrekspanning net gemeten: 8.2V weerstand spoel 466 Ohm.

[Bericht gewijzigd door henri62 op 8 juni 2021 22:28:12 (18%)]

Henri's Law 1: De wet van behoud van ellende. Law 2: Ellende komt nooit alleen.

DINGGGGGG DONGGGGGG! Hier volgt een bericht voor fatbeard.

Ik heb een maand of twee geleden voor jou 10 weerstanden, Mouser-nummer 652-FW10A10R0JA besteld.

Hoewel de kosten echt het probleem niet zijn, heb ik, ondanks 3 e-mailtjes dat ik ze sinds 10 april of zo al binnen heb, niets meer van hem vernomen.
Omdat ik vermoedde dat het met e-mail alleen wel los zou lopen, heb ik geen telefoonnummer of andere gegevens van hem.

Misschien dat er hier mensen zijn die hem persoonlijk kennen of een telefoonnummer van hem hebben (wat ik dan eventueel per e-mail ontvang) en hem op de hoogte kunnen stellen?

Alvast dank.

http://www.m-voorloop.nl --- Ik? Welnee! Ik zit nog lang niet achter de germaniums.
fatbeard

Honourable Member

Miss Verstand: een wat warrige blonde schoonheid die het alleen van haar looks moet hebben.
Is een dochter van Justin Case, een oud leger commandant (bekend van de Slag om de Arm).

Maar ff zonder dollen, ik heb je gisteren een PM gestuurd...

Iets geheel anders: ik ben op zoek naar (erg) dunne ,max. 1.5mm, coax.
Dunner dus dan de bekende RG178 en consorten, maar vooral soepeler.
Impedantie is niet direct belangrijk (want veel korter dan de golflengte) maar afscherming wel, daarom voldoet een simpel afgeschermd draadje niet.
Tenminste, de soort die ik had liggen bleek lekker dan een vergiet op 13.56MHz...

Ik heb niet veel nodig, 2m is al ruim voldoende.
Suggesties?

Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.

Op 5 juni 2021 01:36:07 schreef Arco:
In die trillingssensortjes zit een middenpin met daaromheen een veertje met een zwaar gewikkeld uiteinde, dus bewegingen laten het veertje tegen de pin komen.
Ze zijn er in vele gevoeligheden. Helaas zeggen alle Ali's 'high sensitivity'... (ook al zijn sommigen bom-proof... ;) )
[afbeelding]

In de SW-18010P serie kun je kiezen: SW-18010P gaat heel licht, de SW-18020P zwaarder. Er zit geloof ik ook nog een SW-18015P tussenin. Of die SW-18010P ligt genoeg is voor jouw toepassing kan ik moeilijk beoordelen.

Via het andere topic weet ik ondertussen dat ik een TPS7A6633QDGNRQ1 IC nodig heb voor een herstelling. Echter lijkt het nergens nog op stock te zijn: Farnell, RS, mousser, digikey,... Waar kan ik wel een vervanger vinden voor dit onderdeel?

Het is een lineaire regelaar.

Dus zoek bij lineaire regelaars naar het package wat je zoekt (tssop8). Als je wat vind dan ga je naar het datasheet kijken en beslis je: Maar deze wil ik niet want.... Bijvoorbeeld: "kan maar 100mA aan en de TPS7A6633QDGNRQ1 kan 200mA". Dan kan je selecteren op "stroom minimaal 200mA". Helaas kan je niet op pinout selecteren, dus als je alle filter-bare attributen hebt gehad zal je met de hand de pinout moeten controleren.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Via het andere topic weet ik ondertussen dat ik een TPS7A6633QDGNRQ1 IC nodig heb voor een herstelling. Echter lijkt het nergens nog op stock te zijn

Da's niet echt bijzonder, heel veel halfgeleiders hebben nu door de huidige schaarste een levertijd van 6 mnd tot 2 jaar... ;)
https://nl.aliexpress.com/item/32975422316.html?spm=a2g0z.12057483.det

fatbeard

Honourable Member

Prachtig gewoon, maar waar koop ik dat in kleine hoeveelheden? ik heb maar drie stukken nodig van tussen de 50 en 75 cm...

Een goed begin is geen excuus voor half werk; goed gereedschap trouwens ook niet. Niets is ooit onmogelijk voor hen die het niet hoeven te doen.
blackdog

Golden Member

Hi Leo,

Ik heb Teflon 1,8 en 1,9mm is dat bruikbaar voor je?

Groet,
Bram

Waarheden zijn "Illusies waarvan men vergeten is dat het illusies zijn"

In 1.13mm, je moet alleen de u-fl connectors van de pigtail afknippen... ;)
https://www.data-alliance.net/u-fl-to-u-fl-cables/

Anders even vragen bij Wimo, die hebben vast ook wel losse 1.37mm kabel. (ze hebben pigtails tot 60cm)
https://www.wimo.com/de/kabel-stecker

[Bericht gewijzigd door Arco op 14 juni 2021 13:13:49 (36%)]