Over de inkt hoeveelheid, ik denk dat het enigzins opwarmt in de belichter en daarom wat sticky wordt. Want koud kan ik er gewoon met de vinger overheen wrijven zonder dat het uitsmeert. Ik gebruik wel refill cartridges, dat zou het kunnen zijn?
Ik heb wel over die testpunten nagedacht maar heb er vanaf gezien omdat alles al zo compact is en ik geen extra RF lijnen wil op de print. Wat stroom betreft kan ik meten over de source of emitter weerstanden en die heb ik al bepaald in de testopstelling. Uiteraard zal ik de DC instingen dubbel checken.
Verder ga ik opbouwen vanaf de oscillator en direct de buffer erachter, dat is in dit ontwerp het meest kritisch, de koppelfactor. Hoe groot maak ik de opening in het tussenschot (tussen oscillator kring en inkoppelinsgkring van de buffer) en wat blijft er dan nog aan signaal over op de drain van de buffer. Ben erg benieuwd hoeveel er mee gaat komen van de harmonischen uit de oscillator in deze opstelling...
Ik ga dus een coax lijntje trekken van de buffer naar de BNC plug op de uitgang en dan met een 50 Ohm belasting kijken wat het resultaat is op de analyzer. Vandaar ga ik de RF trap of trappen (ik denk dat ik er 2 nodig heb voor 0 dBm) toevoegen en dezelfde metingen doen.
Dat is althans het idee...