"Volgens mij" als in, "geen idee, ze zijn van ebay en voor heel wat minder als 8,14 per stuk" ? en de verkoper had er geen datasheet van.
Dat zijn wel hele mooie spoeltjes, vlak in zelfinductie over 10MHz. Ze maken IC's en torren van een paar cent na. Ze "refurbischen" uitgesoldeerde transistors. (op de voltnut lijst schreef een Chinees ooit dat het nog veel verder gaat dan wij hier denken" )
De foto van jou klopt niet met de foto op de farnell site en de datasheet foto en tekening.
Ik kan de onderkant bij jou niet zien maar de soldeerlippen zijn moeten vertind zijn. Er moet ook een verguld vierkantje op het ferriet zitten.
Leads: RoHS compliant tin-silver over copper. Base pad: RoHS compliant gold over nickel over phos bronze.
De base plaat is bij jou veel dikker, bij de fotos van de fabrikant is hij bijna niet zichtbaar. Hij is daar de dikte van het pootje.
De behuizing hoort aan 2 zijkant niet vlak te zijn, de jouwe is wel vlak.
Maar dan mbt de vraag, ik denk dat ze het kernmateriaal en de luchtspleet varieren.
Arco, leg eens een enkele kortgesloten winding om de spoel en meet dan nog eens. Dat is ook erg leerzaam. Bij kern materiaal met heel hoge Al waarden is het effect vrij groot.