Op 7 september 2017 15:09:17 schreef oxurane:
Ik had vorige week ook een aparte ervaring. Ik had ook de 5 stuks 5x5 besteld en omgezet naar 10x10. Ik had er 3 verschillende ontwerpen op met mousebites.
Ik lever het /zo/ in:
(in tegenstelling tot de vorige stagiares heeft deze gewoon ondertussen alle te-knippen-printen geknipt, dus deze is geknipt. )
Ze zeggen duidelijk in de handleiding dat "met mousebites" niet mag, wel met een silk-lijntje. Middenonder zie je verticaal het silk-lijntje. Voor de andere kniplijnen knip ik in het verlengde van de door hun gemaaktlijk lijn en heb ik het silk-lijntje niet nodig.
@Jochem: Omdat 10x10 ook $5 kost, hoef je m.i. niet moeilijk te doen. Wel kost het je iets extra omdat ze er van uitgaan dat je pakketje zwaarder zal zijn. Maar jij kan ook 5x10 selecteren om dat nadeel met de helft te reduceren.
Mijn "draai-ontwerp" moet in een kastje waarbij in de hoeken schroeven zitten voor de deksel. Daar mag m'n printje niet komen.....
(bovenstaande combo van 3 printen $20 (4*$5) voor 41 stuks, elecrow, Als dat het enige zou zijn, zou DHL-shenzen $30-$40 hebben gekost. In de praktijk zijn toevallig deze drie voor mij niet tijdkritisch, dus die gaan mee met als ik toch wat nodig heb. Vaak betaal ik $60-$80 voor DHL... )
(De 25x50 printjes onderaan zitten in het bakje "deurstoppers": Ik had een keer snel wat van deze printen er bij gedaan omdat ik juist die andere nodig had en het toch gratis was. Te snel: dit is de oude versie waar een te kleine CPU op zit, ik krijg de software niet in de kleinere chip, dan maar een grotere, duurdere, andere-footprint er op. Maar als je een STM32F042 ARM cortex-M0-met-USB met 8 outputs en 5V level shifters nodig hebt... De printjes zijn gratis....)